יריב לוין: "לא פירקנו את הממשלה הקודמת, כחול לבן עשו את זה"

    המהדורה המרכזית No Comments on יריב לוין: "לא פירקנו את הממשלה הקודמת, כחול לבן עשו את זה"

    יריב לוין, חבר כנסת ויו"ר הקואליציה לשעבר התארח הערב ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן בראיון בנושאים האקטואליים | "הרפורמות המקודמות, הם לא רפורמות הן פעולות שנועדו למחוק את זהותה היהודי של מדינת ישראל" | האזינו:

    יריב לוין צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יריב לוין התארח הערב בראיון ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן בנושאים העומדים על סדר היום. לוין התייחס לתיקי נתניהו ואמר: "אני לא שייך לשום צד במשפט הזה. ניכר שתיקי החקירה מזוהמים, הרבה הטייה והדלפות מחדרי החקירה".

    חבר הכנסת ויו"ר הקואליציה לשעבר הוסיף ואמר: "הייתה לנו תקווה שתהיה לנו ממשלה מתפקדת אבל זה לא קרה. המציאות היא הפוכה ממה שחושבים, לא אנחנו אלו שפירקו את הממשלה, כחול לבן עשו את זה. ההסכם הקואליציוני עם כחול לבן הופר הרבה לפני שפורקה הממשלה. דרך החלת הריבונות על יהודה ושומרון בניגוד להסכם הקואליציוני, החלטת שר המשפטים ניסנקורן להאריך את תפקיד המשנה לפרקליט המדינה, לא מונה ממלא מקום ליועץ המשפטי ועוד. מי שפירק את הממשלה זה כחול לבן ולא אנחנו, אנחנו הצבענו על חוק שישמר את הממשלה ההיא".

    "מצד שני צריך לומר בצדק שהממשלה ההיא לא תפקדה בשום דבר, אבל גם הרבה אנשים חשבו שהמאבק בכיס של הליכוד ונמנעו לצאת ולהצביע, חלק אחר גם נפלו בהבטחות השווא של ימינה ותקווה חדשה והאמינו כי הן תחבורנה רק לממשלת ימין" אמר איש הליכוד הבכיר. "אני מסכים וחושב שהרפורמות המקודמות, הם לא רפורמות הן פעולות שנועדו למחוק את זהותה היהודי של מדינת ישראל. נושא של הגיור נועד ליבת היכולת שלנו לשמר את העם היהודי כפי שאנחנו מכירים אותו וצריך לנהוג בו בהקפדה גדולה. צריך לפתור את בעיית ההתבוללות" תקף את התנהלות הממשלה הנוכחית.

    "ראוי ונכון שנקיים במשותף מאבק אופוזיציוני נחוש ונמנע את הממשלה הרעה הזאת כמה שיותר מהר. אני נדהם מחברי כנסת כמו ניר אורבך איך הוא נותן הסברים לעצמו כשהוא נותן יד למהלכים האלו, גם איפה קמפיין שמירת השבת של גדעון סער. לצערי הרב אלה התגלו במלוא צביעותם. אלו אנשים שכל מילה שלהם היא שקר ואחיזת עיניים".

    האזינו:



    0 תגובות